Saint Seiya Mugen 2D
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

juego ultimate cosmos en español

Go down

20200711

Post 

juego ultimate cosmos en español Empty juego ultimate cosmos en español




como super fans del trabajo que hace ultimate cosmos me puse hacer los snd en español para mi uso personal lo siento pero esto de momento no lo compartire por respeto a los creadores si ellos me dan el permiso no habra problema y entonces si los pasaria y bueno a mi me encanta como se mira este juego en español bueno queria enseñarcomo se ve el juego de ultimate cosmos en español





avatar
PINEDA
RANGO
RANGO

Country : ESPAÑA

Zodiaco : Escorpio
Mensajes/ Messages : 38
Fecha de inscripción/Registration date : 2018-12-02

Back to top Go down

Share this post on: reddit

juego ultimate cosmos en español :: Comments

oscartsg1

Post Sat Jul 11, 2020 10:40 am by oscartsg1

la verdad esque es muy fácil simplemente cambiarle los snd a los chars.hay muchísimos con sonidos en español.yo los tengo también(ya lo hice hace tiempo con algunos).en otras circunstacias veo lógico lo de pedir permiso,pero en este caso es casi innecesario.muy chula en la recreativa.

Back to top Go down

avatar

Post Sat Jul 11, 2020 1:52 pm by MARKZGZ

Ya se que hay muchos por hay co. Snd spañol pero no son los originales del juego esos no me interesan también t digo que me parece que cuesta muy poco el pedir permiso a los creadores para evitar problemas yo e visto transformaciones en trabajos míos en su tiempo que me da igual pero poco habría costado pedir permiso hombre que es fácil si pero lleva un rato hacer los snd de los chars sacar los sonidos del anime y acomodar los

Back to top Go down

Orion

Post Sat Jul 11, 2020 7:30 pm by Orion

Look at your arcade machine again. I don't have one, but for my convenience, I modified part of the executable files' address codes and built open mini-game specs on each executable. In practice, it involves several mugen using the same root folder.

I did this some time ago, because sometimes I liked to battle only with bronze, poseidon, silver chars and so on. Depending on the desire, just click on the icon I want and remember any saga in the mugen format.

;--------------
Olha sua máquina de arcade outra vez. Eu não tenho uma, mais para minha comodidade, eu modifiquei parte dos códigos de endereço dos arquivos executáveis e construi especiés de mini-game abertos em cada executável. Na prática trata-se de vários mugen utilizando uma mesma pasta raiz.

Fiz isso há tempos, pois as vezes gostava de batalhar apenas com os chars de bronze, poseidon, prata e assim por diante. Dependendo da vontade, basta clicar no ícone que desejo e relembro qualquer saga no formato do mugen.

Back to top Go down

oscartsg1

Post Sun Jul 12, 2020 5:50 am by oscartsg1

Orion wrote:Look at your arcade machine again. I don't have one, but for my convenience, I modified part of the executable files' address codes and built open mini-game specs on each executable. In practice, it involves several mugen using the same root folder.

I did this some time ago, because sometimes I liked to battle only with bronze, poseidon, silver chars and so on. Depending on the desire, just click on the icon I want and remember any saga in the mugen format.

;--------------
Olha sua máquina de arcade outra vez. Eu não tenho uma, mais para minha comodidade, eu modifiquei parte dos códigos de endereço dos arquivos executáveis e construi especiés de mini-game abertos em cada executável. Na prática trata-se de vários mugen utilizando uma mesma pasta raiz.

Fiz isso há tempos, pois as vezes gostava de batalhar apenas com os chars de bronze, poseidon, prata e assim por diante. Dependendo da vontade, basta clicar no ícone que desejo e relembro qualquer saga no formato do mugen.

yo si tengo los originales modificados también.ya pusieron esos chars en descarga para todos.a parte....este foro siempre a sido un poco liberal y aquí siempre hemos posteado chars de todos los tipos y gente(clrao esta sin sacarlos del foro).lo que después haga cada una haya el.de todas formas los chars de uc en el muegn contra otros chars no poseen una i.a muy buena y es muy fácil ganarles.a ver si alguien se las mejora un poco,solo un aioria pose buena i.a

Back to top Go down

avatar

Post Sun Jul 12, 2020 6:14 am by MARKZGZ

Yo los que enseño aquí son los chars del último pack d ultímate cosmos el pack 2.3

Back to top Go down

Orion

Post Sun Jul 12, 2020 9:58 am by Orion

oscartsg1 wrote:yo si tengo los originales modificados también.ya pusieron esos chars en descarga para todos.a parte....este foro siempre a sido un poco liberal y aquí siempre hemos posteado chars de todos los tipos y gente(clrao esta sin sacarlos del foro).lo que después haga cada una haya el.de todas formas los chars de uc en el muegn contra otros chars no poseen una i.a muy buena y es muy fácil ganarles.a ver si alguien se las mejora un poco,solo un aioria pose buena i.a

Friend Oscar ....

I didn't talk about that, but about this work below.


https://saintseiyamugen2d.foroactivo.mx/t796-how-to-make-integrated-screenpacks-within-the-same-directory-como-fazer-screenpacks-integrados-dentro-de-um-mesmo-diretorio

https://saintseiyamugen2d.foroactivo.mx/t802-integrated-screenpacks

it is a small modification in the executable so that it can read a specific folder with the name I want. So in the same main folder, I can have several games that read the same folder of characters and stages.

About the chars, there are really many chars and with due credit from everyone involved in the work. However, we also avoid inconvenience. For example, mugen pixart chars do not have direct access to char sections. Anyway, SSUC also follow this line.
I do not intend to post anything related to this. I have already found myself involved in a fight that shouldn't even exist, due to some users of mugen files who, through unethical methods, acquired materials from my folders. I want to point out that I have no grudge against mugenarquive, archiving sites will always exist when it comes to mugen. It just bothered me how some materials got there. Actually, I have already covered a lot of the subject and I don't want to talk about it again.

However, everyone is free to do as they please. However, I have my position and I do not want other fights.

Greetings mate.

;--------------------------------------
Amigo Oscar....

Eu não falava disso, mas sim desse trabalho abaixo.


https://saintseiyamugen2d.foroactivo.mx/t796-how-to-make-integrated-screenpacks-within-the-same-directory-como-fazer-screenpacks-integrados-dentro-de-um-mesmo-diretorio

https://saintseiyamugen2d.foroactivo.mx/t802-integrated-screenpacks

trata-se de uma pequena modificação no executável para ele ler determinada pasta específica com o nome que desejo. Assim numa mesma pasta principal, posso ter vários jogos que leem uma mesma pasta de chars e stages.

Sobre os chars, realmente tem muitos chars e com os devidos créditos de todos os envolvidos nos trabalhos. Contudo, também evitamos transtornos. Por exemplo, os chars de mugen pixart não tem acesso direto nas seções de chars. Enfim, SSUC também seguem essa linha.
Eu, não pretendo postar nada relacionado a isso. Já me vi envolvido numa briga que nem sequer deveria existir, devido a alguns usuários de mugen arquive que através de métodos pouco éticos adquiriram materiais de minhas pastas. Quero salientar que não tenho nenhum rancor do mugenarquive, sites de arquivamento sempre vão existir, quando tratamos de mugen. Apenas me aborreceu a forma como alguns materiais foram parar lá. Realmente, já abordei muito do assunto e não quero dialogar sobre isso de novo.

Porém, todos são livres para fazer o que bem entendem. Porém, eu tenho minha posição e não desejo outras brigas.

Saudações companheiro.

Back to top Go down

avatar

Post Sun Jul 12, 2020 7:18 pm by MARKZGZ

Back to top Go down

Post  by Sponsored content

Back to top Go down

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum