How to configure my stage for Ikemen's stage preview.
Page 1 of 1
How to configure my stage for Ikemen's stage preview.
Well, let's go to the first detailed tutorial on something from Ikemen_Go. In version 0.96, developers have enabled the stagepreview option. However, there is a conditional, for this to work correctly with your stage.
Within your stage sff file, there should be a 9000.1 sprite. Literally it will work as a big portrait, but in this case it will be for a stage.
Because of this, each def file must have a single sff file, so that there is no photo conflict. So, if you want to take advantage of this feature in Ikemen_go, you cannot have 3 definition files linked to a sff. However, this is a small price to use such a feature.
Greetings.
;-----------------------------
Bem, vamos ao primeiro tutorial detalhado de algo do Ikemen_Go. Na versão 0.96, os desenvolvedores habilitaram a opção de stagepreview. Porém, existe uma condicional, para isso funcionar corretamente com seu stage.
Dentro do arquivo sff de seu stage, deve existir um sprite 9000,1. Literalmente ele funcionará como um big portrait, porém no caso será para um stage.
Por causa disso, cada arquivo def deve ter um único arquivo sff, para não ocorrer conflito de fotos. Então, caso você deseje se aproveitar desse recurso no Ikemen_go, não poderá ter 3 arquivos de definições vinculados a um sff. Porém, isso é um preço pequeno para usar tal recurso.
Saudações.
Within your stage sff file, there should be a 9000.1 sprite. Literally it will work as a big portrait, but in this case it will be for a stage.
Because of this, each def file must have a single sff file, so that there is no photo conflict. So, if you want to take advantage of this feature in Ikemen_go, you cannot have 3 definition files linked to a sff. However, this is a small price to use such a feature.
Greetings.
;-----------------------------
Bem, vamos ao primeiro tutorial detalhado de algo do Ikemen_Go. Na versão 0.96, os desenvolvedores habilitaram a opção de stagepreview. Porém, existe uma condicional, para isso funcionar corretamente com seu stage.
Dentro do arquivo sff de seu stage, deve existir um sprite 9000,1. Literalmente ele funcionará como um big portrait, porém no caso será para um stage.
Por causa disso, cada arquivo def deve ter um único arquivo sff, para não ocorrer conflito de fotos. Então, caso você deseje se aproveitar desse recurso no Ikemen_go, não poderá ter 3 arquivos de definições vinculados a um sff. Porém, isso é um preço pequeno para usar tal recurso.
Saudações.
Orion- 5 ESTRELLAS
- Country :
Zodiaco :
Mensajes/ Messages : 1517
Fecha de inscripción/Registration date : 2015-01-29
jaki likes this post
Similar topics
» stage preview in mugen
» How to make the commands to get this style of stage preview?
» How to configure your mugen for openGL stages
» CHARS UPDATED BY ORION
» Ares V 2.0 by Skhsato123 + stage Domains Of Ares Stage 1.1 & 1.0 by MatreroG
» How to make the commands to get this style of stage preview?
» How to configure your mugen for openGL stages
» CHARS UPDATED BY ORION
» Ares V 2.0 by Skhsato123 + stage Domains Of Ares Stage 1.1 & 1.0 by MatreroG
Page 1 of 1
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum